Dzieciństwo bez misia jest , jak niebo bez gwiazd...

Logika zaprowadzi Cię z punktu A do punktu B.
Wyobraźnia zaprowadzi Cię wszędzie...

niedziela, 14 kwietnia 2013

Pierwsze wyróżnienie i mały wywiad:)



Witam!
Oj zaniedbałam ten mój blog ostatnio bardzo.
Obiecuję poprawę i niebawem wstawię moje ostanie prace.
A dzisiaj pochwalę się moim pierwszym wyróżnieniem.
Dostałam je od przemiłej artystycznej osóbki -Burgundowej:)
Bardzo Ci dziękuję Karolino:))
A oto pytania , na które odpowiedziałam:


1.Jaka jest Twoja ulubiona książka?
Och, jest ich mnóstwo, np. seria o Mary Poppins:)
2.Oglądałaś/oglądałeś film, który dał Ci wiele do myślenia?
Ha ! Bo to raz -ostatnio "Wyśnione miłości"
3.Masz jakieś zwierzątko domowe?
Kotka Duksa, suczkę Bukę
4. Masz ulubiony kolor?
Jestem bardzo kolorowa, lubię kolory, najmniej czarny.
5. Lato, zima, wiosna czy lato?
Lato ofkors:)
6.Wolisz książkę czy film?
Najpierw książka, potem film(na motywach tej książki)
7.Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
Lemon Tree np.:)
8.Jakiej muzyki słuchasz?
Przyjemnej dla ucha:)
Choć niektórzy uważają , że słoń nadepnął mi na ucho w dzieciństwie.
9.Jak na wakacje, to gdzie?
Tam gdzie wieje halny, morska bryza, gdzie stoją pomniki przeszłości.
Tam , gdzie można pozwiedzać, dowiedzieć się czegoś nowego:)
10.Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Rurka z kremem+kawka
11. Poranek czy wieczór?
Zdecydowanie wieczór, noc, aż do rana...






A teraz pora na drugą miłą rzecz.
Odpowiedziałam na kilka fajnych pytań na blogu Kasi -  http://kasiulkoweprace.blogspot.com/
Możecie przeczytać TUTAJ:)
Kasiu, bardzo fajnie to zrobiłaś.Dziękuję :)!!




1 komentarz:

Alicja pisze...

Beatko..no to zapraszam Cie na rurke z kremem i kawke bo ja tez to uwielbiam ale eklerka tez moze byc...milo jest czasem poczytac o kolezanka kilka fajnych wyznan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...