Dzieciństwo bez misia jest , jak niebo bez gwiazd...

Logika zaprowadzi Cię z punktu A do punktu B.
Wyobraźnia zaprowadzi Cię wszędzie...

czwartek, 5 lipca 2012

Królik a la maileg dla Zosi


Jeden króliczek i dwie sukienki , plus spodenki - do przebierania:) 
Ubranka uszyte tak, by można było je ściągać i zakładać...
Dzieci uwielbiają takie przebieranki...













...miłość nie po to jest na świecie, by nas uszczęśliwiać. Myślę, że jest po to, aby nam pokazać, jak silni potrafimy być w cierpieniu i dźwiganiu brzemienia...
                                                                                                             Hermann Hesse " Peter Camenzind "

9 komentarzy:

iloiza pisze...

ale słodziak

Gosia-Stare Pianino pisze...

Uwielbiam takie prace:)) Blog zapowiada się ciekawie:) Powodzenia!!!

niebieska chata pisze...

jej sukienki normalnie mnie wbiły w fotel... piękne są!!! a jaki królik!! a jakie serce!!! i to imię!! podziwiam kochana!!! i uwielbiam!! ;)

nela-guga pisze...

Ślicznie i ciekawie u Ciebie:) pozwolisz, że się rozgoszczę:) zapraszam do siebie:)))

Elis pisze...

Słodziak! Cudna przytulanka :-)

ANKO pisze...

Jaki mega królik, wleciałam na chwilę i zostaję.

Francis pisze...

Muy bonita!!!
Bss

Anonimowy pisze...

Jak Ty robisz te sukienki? Cudowne są. Różowo-brązowa mnie oszołomiła :) masz może jakieś wykroje? Mój królik nagi w domu, bo mam tylko wykrój na spodenki, a chcę jakąś sukienkę zrobić. Sama nie potrafię tworzyć wykroi i generalnie dopiero zaczynam królikową zabawę,więc jeśli już nie Twoje cudowne arcydzieło, to może jakaś strona z wykrojami? Pozdrawiam

Beatrice pisze...

Do Anonimka:)
A więc te sukienki zrobiłam sama.
Najpierw wykroiłam szablon na papierze, potem przypinałam szpilkami do króliczka i docinałam .
Od razu nie udało mi się uszyć idealnej , ale po dwóch próbach już tak.
Jeśli nie masz wprawy w szyciu próbuj z gotowymi szablonami z książek tildowych , tak są dostosowane do rozmiarów lalek. P:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...